Skip to main content

Nejčastější dotazy

Pokud máte zakoupenou permanentku Bílých Tygrů Liberec na sezónu 2019/2020 ale nemůžete se zúčastnit jednoho z utkání, vaše místo nemusí být prázdné! Služba "Přeposlat vstupenku" vám umožní poslat vstupenku na konkretní zápas z permanentky vašemu známému, který bude fandit za vás.

Služba je zdarma. Při přeposlání vstupenky dojde k zneplatnění vaší permanentky na daný zápas. Zároveň bude vygenerována nová elektronická vstupenka, kterou váš známý obdrží e-mailem.


 

Jak přeposlat nebo přijmout přeposílanou vstupenku

 

CHCI PŘEPOSLAT VSTUPENKU

Výběr zápasu

Přihlaste se do vašeho účtu. Pokud je k nějakým budoucím zápasům služba Přeposlání vstupenky povolena, zobrazí se v hlavním panelu možnost Spravovat vstupenky. Kliknutím na odkaz, se zobrazí seznam zápasů, na které lze přeposílat vstupenky.
 
Důležité: Pro přihlášení je nutné použít e-mailovou adresu, která je spárována s vaší objednávkou. Služba přeposlání vstupenky nemusí být dostupná na všechny zápasy.
 

Výběr vstupenky

Po výběru zápasu se zobrazí seznam zakoupených míst. Vyberte místo/místa, které chcete přeposlat a klikněte na tlačítko Přeposlat příteli.
 
Důležité: Permanentka na dané místo bude po přijetí druhou stranou na daný zápas zneplatněna. Pokud máte v rámci jedné objednávky více permanentek (míst) a přeposíláte pouze jejich část, nezapomeňte si vzít na utkání platnou permanentku!
 

Volba příjemce

V dalším kroku se zobrazí se dialog s výzvou volby příjemce vstupenek. Zde musíte znát alespoň e-mail osoby, které se vstupenky chcete přeposlat. Vyplňte ho a klikněte na tlačítko Vyhledat příjemce. Pokud je příjemce již zaregistrován v systému Ticketmaster, bude tento automaticky vybrán. Pokud zadaný e-mail neodpovídá existujícímu zákazníkovi, budete požádáni o doplnění dalších údajů (jméno a příjmení).
 
Zobrazí přehled o počtu přeposílaných vstupenek a jejich příjemci. Pokud je vše v pořádku pokračujte kliknutím na tlačítko Shrnutí objednávky.  

Kontrola a odeslání nabídky

Zkontrolujte zobrazené informace. Pokud je vše v pořádku odsouhlaste Obchodní podmínky a klikněte na tlačítko Dokončit nákup. Nabídka na převod vstupenky je tímto dokončena. Obdržíte e-mail o dokončení nabídky. Druhá strana ještě musí tuto nabídku přijmout. Pokud se tak nestane, přeposlání nebude dokončeno a vaše permanentka zůstane platná. O přijetí vstupenky druhou stranou dostanete zvláštní e-mail.
 
Důležité: Po přijetí druhou stranou je permanentka na dané místo zneplatněna. Tuto akci již nelze vrátit zpět!


 

CHCI PŘIJMOUT VSTUPENKU

Přihlášení/Registrace

Pokud vám známý přepošle vstupenku, budete o tom informováni e-mailem. Pro úspěšné dokončení přeposlání se musíte přihlásit do vašeho účtu. Musíte se přihlásit stejnou e-mailovou adresou, na kterou jste obdrželi e-mail. Pokud účet ještě nemáte, je nutné se nejprve zaregistrovat. E-mailová adresa, kterou použijete pro registraci musí být shodná s tou, na kterou jste obdrželi e-mail o nabídce míst.
 

Přijetí přeposlané vstupenky

Po přihlášení do systému se v hlavním panelu zobrazí sekce Přeposlané vstupenky. Klikněte na odkaz. Zobrazí se informace o zápasu a místech, která jsou přeposílána. Vyberte místo/místa, která chcete přijmout a klikněte na tlačítko Přijmout vstupenky.
 

Kontrola a dokončení přeposlání

Zkontrolujte zobrazené informace. Pokud je vše v pořádku odsouhlaste Obchodní podmínky a klikněte na tlačítko Dokončit nákup. Do 15 minut obdržíte elektronické vstupenky e-mailem. Tyto si vytiskněte. Přeposlání vstupenek je tímto dokončeno.